ISO 9001:2008 - Sistem de management al calitatii

Standardul ISO 9001, international recunoscut este un standard generic. Obiectivul acestuia este de a stabili cerinte internationale pentru sistemul de management al calitatii in orice domeniu (producatorii, servicii, creatie). Managementul calitatii reprezinta ceea ce practica organizatiile pentru a asigura produse si servicii in conformitate cu cerintele clientilor sai. Un certificat ISO 9001 dovedeste ca sistemul dumneavoastra de management al calitatii intruneste toate cerintele acestui standard international. Un sistem de management al calitatii certificat demonstreaza angajamentul dvs. pentru calitate si satisfactia clientului. Increderea in capacitatea de a produce “calitate” a unei organizatii este premiza de baza pentru o cooperare fructuoasa.

Calitatea, ceea ce inseamna calitatea proceselor si a rezultatelor, este si va fi intotdeauna un factor de competitie important, daca nu cel mai important. Cele opt principii ale managementului calitatii sunt un mijloc de a orienta compania dvs. catre telurile propuse si de a va imbunatati in mod continuu performantele.

ISO 14001:2005 - Sistem de mangement de mediu

ISO 14001:2005 este un standard de larga recunoaatere internationala care contine cerinte obligatorii referitoare la respectarea legislaţiei sau a altor cerinţe de reglementare in vigoare aplicabile domeniului de activitate al organizaţiei. Reprezinta totodata standardul de referinta pentru certificarea sistemului de management al mediului. Standardul ISO 14001:2005- Norma care se asigura ca impactul activitatilor dumneavoastra asupra mediul inconjurator sunt controlate si pe cat posibil diminuate. Scopul standardului ISO 14001:2005 este de a proteja mediul si de a preveni poluarea printr-un management de mediu eficient cu privire la zonele si activitatile care au un impact asupra acestuia.

OHSAS 18001:2008 - Sistem de management al sanatatii si securitatii ocupationale

Standardul SR OHSAS 18001:2008 precizeaza cerintele pentru un sistem de management al sanatatii si securitatii muncii, astfel incat organizatia sa-si poata identifica si gestiona riscurile asociate activitatilor derulate in scopul imbunatatirii continue a performantelor. Un sistem de management al sanatatii si securitatii ocupationale certificat demonstreaza angajamentul si capacitatea Dumneavoastra pentru controlul pericolelor, pentru sanatatea si securitatea angajatilor si a vizitatorilor la punctele de lucru.

ISO/IEC 27001:2006 - Sistem de management al securitatii informatiei

Informatia este esenţiala pentru dezvoltarea si probabil pentru supravietuirea pe termen lung a oricarei organizatii. Sistemul de Management al Securitatii Informationale  implica o serie de documente si masuri menite sa asigure confidentialitatea, integritatea si disponibilitatea informatiilor si a datelor informatice, proprietate a unei organizatii.

SA 8000:2008 - Sistem de management al responsabilitatii sociale

Standardul SA 8000:2008 se bazeaza pe o serie de standarde internationale existente in domeniul drepturilor omului, inclusiv standardele Organizatiei Natiunilor Unite, fiind in deplina concordanta cu Declaratia Universala a Drepturilor Omului si Conventia (ONU) privind drepturile copilului.

ISO 22000:2005 - Sistem de management al sigurantei alimentului

ISO 22000:2005, Sisteme de management al securitatii produselor alimentare, ofera un cadru de cerinte armonizate pe plan mondial pentru abordarea la acest nivel, care este necesara în acest domeniu. Standardul a fost elaborat în cadrul ISO de specialisti din domeniul industriei alimentare, împreuna cu reprezentanti ai organizatiilor internationale specializate si in stransa cooperare cu Comisia Codex Alimentarius, organism creat in colaborare cu Organizatia Natiunilor Unite pentru Alimentatie si Agricultura (FAO) si cu Organizatia Mondiala a Sanatatii (OMS) pentru elaborarea de standarde referitoare la produsele alimentare.